HOME TIPS SKINCARE DRAMA DASHBOARD

Friday, 28 February 2014

Muka timbul jerawat lepas pakai..





Hahaha, nilah produk yang Madi pakai. Sakit hati betul. Baru pakai 3 hari, dah timbul 3 jerawat. Kat pipi ni besar betul. Huhuhuhu.

Tadi keluar makan, abang dan mak cakap dorang guna produk ni, habis muka timbul jerawat...
Elok2 Madi dan mak dah minum Ephyra, kuranh jerawat, muncul pulak jerawat huduh..

Hahahah, jujur sangat ke Madi ni? Tapi ada Madi kesah ke? =P
Mak kata tak payah buang safi ni, buat pewangi tandas je. Hahah, omma memang daebak <3

5 comments:

  1. Samalah..Tapi sabar je. Lepas kekal pakai sampai 2 minggu, semua orang kata kulit saya lebih cerah..Hmm..Entahlah~ Kesan sampingan kot.. (ini bukan iklan untuk Safi)

    ReplyDelete
  2. Adehh jadi gitu pulak ya. Kulit saya pulak serasi saja dengan safi. Itulah kan setiap orang lain2 penerimaan pada kulit.. :)

    ReplyDelete
  3. mungkin tak sesuai dengan kulit. atau biasa lah kan, remaja perempuan. masalah hormon. - my mum said yesterday. hehe

    ReplyDelete
  4. setuju sangat ~ saya x boleh pakai mana2 pencuci muka safi, mesti timbul jerawat. serik nak pakai :(

    ReplyDelete

Pecah kaca, pecah gelas,
sudah baca? Harap komen