HOME TIPS SKINCARE DRAMA DASHBOARD

Sunday, 23 February 2014

Video Dark Horse Katy Perry Hina Islam?


Mata segi tiga, takde air tu Madi memang tak suka.
Lepastu, Si Katy Perry dalam MV Tu macam haus sangat-2. Ada hadis yang mengatakan sebelum hari kiamat 1 dunia tiada air dan waktulah dajjal keluar untuk menyesatkan semua manusia dengan bagi air kepada semua manusia .


Artis nilah yang ramai orang Islam puja kan?? =P

4 comments:

  1. Xhairan kalau orang bukan Islam mempermainkan hal2 berkaitan Islam. Tapi, kalau orang Islam tu sendri yg hina Islam, yg pasal hadis tu. Dunia oh dunia.

    ReplyDelete
  2. about this one.. yesterday after my sis come back from her school..
    she said let's try to watch katy pery pnya lagu terbaru.. sbb bunyi sdap tapi katanya vid dya mcm yg madi tngah explain ni lah kan..

    pastu tengok vid dye full..
    seramlah plak with that eyes.. Illuminati symbol.. and with that Pharaoh dog (anjing firaun) I feel scare
    the song catchy but the mv motive looks like have hidden menaing on it..
    hurmmm....
    wow... tak perasan pun laki yg jadi pasir tuh pakai kalimah Allah Muhammad... ish kenapa diaorang buat video yg mcm ni TT^TT hurmmmmmmmm......

    ReplyDelete
  3. pelik2 je idea diorg ni. dah la isu sensitif.

    ReplyDelete
  4. myentuh sensitiviti .. hollywood ni..mcm2.. ~.~

    ReplyDelete

Pecah kaca, pecah gelas,
sudah baca? Harap komen