Biodata Future Husband aku.

Thursday, March 13, 2014
Nama pentasG-Dragon (지드래곤)
Nama sebenar: Kwon Ji Yong (권지용)
Posisi dalam kumpulan:  Leader, Main Rapper, Main Dancer, Producer, Lyricist
Tarikh lahir: August 18, 1988
Tempat lahir: Seoul, South Korea
Tinggi: 177cm
Berat: 58kg (dia memang kurus pun)
Jenis darah: A
Agama: Christian
Bahasa yang suami aku pandai: Korean (fluent), Japanese (conversational), English (conversational)
Hobi: Membaca, tengok kartun, rapping, menari, beatboxing, fashion, composing, tulis lirik lagu, melukis
Kaler fevret suami aku kuning dan putih. Isyh, aku waarna ungu dan biru. Hmm
Adik beradik: Da Mi (older sister)
Sekolah: KyungHee University (Art Design Postmodern Music – 2008)
Official Facebook Page (CLICK)
Official Twitter Page (CLICK)
Official me2day Page (CLICK)
Official Instagram Account (CLICK)

Suami aku ni ada tatu.Aku doakan dia akan buang tatu dia satu hari nanti sebelum dia takde di dunia ni. Amin ^_^

Nilah gambar suami aku. Hensem atau cute? Atau dua2 tak? Mu jeles =P
 Dia pakai no 9, and hari lahir aku 12.09. Hahahahaha.. 

1 comment:

  1. Wahhhh.... Tiba-tiba nak menjerit jugak! :P Ratu pun suka GD :)

    ReplyDelete

Pecah kaca, pecah gelas,
sudah baca? Harap komen

Powered by Blogger.