HOME TIPS SKINCARE DRAMA DASHBOARD

Monday, 24 March 2014

Dah ganti puasa?

 

Akhir bulan 6,  umat Islam dah start berpuasa.
Persoalannya!! SIAPA YANG  BELUM GANTI PUASA???
Mengaku mengaku mengaku!!

"Saya lah tu" <--- Madi lah orangnya -___- 
Tak kisah laki ke perempuan. Sama je. Mesti ada yang ponteng puasa.. =P
Pandai kan aku teka korang tak ganti puasa? Sila jeles dengan kelebihan ni.
Hohoho, nak ganti bulan 4. Masa tu Laa budak praktikal or i call them kakak2 universiti datang taska.. ^_^
Boleh timba pengalaman dengan dorang.. Hehehe. XD

Kut2 ada yang paling gempak, korang dah prepare baju raya. Ni mestilah kaum hawaaaaaaaa..
Kalau Madi, nak beli mercun. Tahun lepas tak dapat main sebab esok nak sekolah, kena bangun awal, camne den nak main? 
Madi lah satu-satunya bunga dalam adik beradik ni.. So, Madi ni tomboy ke? 
Mu pikir sendiri. Assalamualaikum..

P/S : Cepat2 ganti puasa. Ajal maut kita tak tahu lagi.. 



No comments:

Post a Comment

Pecah kaca, pecah gelas,
sudah baca? Harap komen