Ierah Sulaiman bagi FREE Product FLORA MASK For GIVEAWAY!!!”

Tuesday, March 11, 2014
http://ierahsulaiman.blogspot.com/2014/03/ierah-sulaiman-bagi-free-product-flora.html 

Inilah produk FLORAL MASK tu ^_^
Tengok, Yuyu Zulaikha pun guna produk ni
 Ainan Tasneem
 Kenal tak? heheh. Blogger abang Ben pun pakai. Siapa kata lelaki tak boleh guna produk macam ni? =P

KEISTIMEWAAN FLORAL MASK:
 - Produk HALAL, keluaran bumiputera Muslim.
- Satu2 nya serta yang pertama di Malaysia, masker (peel off) yang berwarna ungu dengan haruman lavender yang menyegar dan menenangkan. 
- Kesan yang pantas, dalam hanya 30 minit kulit muka anda bebas bintik2 hitam/putih degil, selain merawat dan menyegarkan kulit. 
- Boleh digunakan lelaki dan wanita, sewal usia 12 tahun.
FUNGSI PRODUK :
-Melindungi kulit dari pencemaran.
-Lembut tanpa menipiskan kulit.
-Efektif untuk menghapuskan bintik hitam & kekotoran yang degil.  (aku lah tu)
-MENGAWAL MASALAH KULIT muka berminyak!
-MENYAH TOKSIK PADA WAJAH yg jd punca jerawat.
-SANGAT DI GALAKKAN UNTUK KULIT muka sensitif & berjerawat.


2 comments:

  1. Wah baru saya tahu kewujudan produk ini

    ReplyDelete
  2. tengok testimoni semua cakap bagus kan :)

    ReplyDelete

Pecah kaca, pecah gelas,
sudah baca? Harap komen

Powered by Blogger.