HOME TIPS SKINCARE DRAMA DASHBOARD

Friday, 31 January 2014

Review Black Shiseido Mask

Ok, barang atas ni Madi beli kat StylezStoreHouse. =D
Time untuk reveiw produk Shiseido
First time pakai, "eh eh macam mana eh??"
" boleh ke letak kat hidung ni?"
Lama2 pakai dah terbiasa. Ramai orang cakap bila nak tarik shiseido ni sakit sikit.
Tapi bagi Madi rasa best je. Nyaman je.


Banyakkan? Mungkin korang pun macam ni bila pakai mask ni ^_^
Lepas pakai ni kulit muka jadi lembut, licin and so on.
Mak Madi pun cakap muka nampak bersih dari sebelum ni.
And dah 3/4 kali pakai mask ni, jerawat kat dahi makin berkurangan! Alhamdulillah. Sangat bersyukur! =D

Shiseido ni pun ada cara pemakaiannya ya!

1) Cuci muka terlebih dahulu seperti biasa.


2) Steam atau wapkan muka dengan air panas agar pori2 terbuka lebih kurang 5 minit. (lagi mudah nak buang blackhead)

3) Sapukan masker di muka anda, terutama bahagian yang diinginkan seperti hidung atau di kawasan yg byk blackhead & whitehead. (Jauhkan dari terkena pd kening, bibir dan kawasan mata)

4) Boleh gunakan dangan jari. Kalau pakai jari lebih mudah untuk disapu supaya lebih rata di muka.

5) Biarkan selama lebih kurang 30 minit hingga masker benar2 kering/keras.

6) Cabut masker perlahan dari bawah ke arah atas wajah anda dan anda akan lihat sendiri blackhead & whitehead melekat di mask.

7) Bersihkan wajah dengan air dingin agar pori-pori tertutup dengan sempurna.

Boleh digunakan 1 atau 2 kali seminggu. Jika hanya digunakan untuk kawasan hidung, 1 sachet dapat digunakan untuk 2 atau 3 kali penggunaan. Simpan baki masker yang belum digunakan dalam bekas bertutup.

Kredit : StylezStoreHouse


PROMOTE :
Nak beli semua barang ni?
Produk kecantikan
Ini harga promosi. Cepat beli sebelum harga promosi tamat.



2 comments:

Pecah kaca, pecah gelas,
sudah baca? Harap komen