HOME TIPS SKINCARE DRAMA DASHBOARD

Saturday, 11 January 2014

Lepas Jogging, pergi Janda Baik

 gambar_buah_durian









Pagi tadi pergi jogging kat Lake Garden atau nama barunya aku tak ingat. XD
Selalunya, lepas jogging mestilah pergi makan. Tapi hari ni tiba2 pula nak makan kat Janda Baik. Lol, takde dlam list pun. Mula2 pergi makan, lepastu kat situ musim durian pulak! Memang daebak!!
Mak aku beli buah durian banyak gila! Sedap pulak tu rasa dia.
Last2, lepas beli durian, terus pergi sungai. Memang sejuk sangat! Aku pula tak tahan tengok air tu.
Mula2 just rendam kaki je, lepastu, hambik kau. Aku terus mandi. Baju spare takde. Baliklah aku dengan keadaan basah kuyup.
Memanh sejuk tapi berbaloi. Hahahaha, puas hati aku dapat mandi sungai walaupun sekejap. Lagipun hari ni tak ramai orang mandi kat situ.
Masa balik tu, cuci mata tengok pokok durian yang sedang berbuah! Pergh, ternganga mulut sebab buah dia banyak sangat! Semua pokok kat situ berbuah! Gambar dia lebih kurang mcam ni, tapi lebih banyak lah. Gambar memang aku tangkap, tapi malas nak masuk laptop.  =P

 Rasa nak duduk situ je. Tak nak duduk Gombak.
Cuaca kat Janda Baik sejuk, bersih dan tanah pun subur. banyak pokok boleh hidup kat situ. ^_^

No comments:

Post a Comment

Pecah kaca, pecah gelas,
sudah baca? Harap komen