Periksa?? OMG!

Monday, March 11, 2013


Cepatnye masa berlalu.. Pejam celik pejan celik, dah start ujian.. Aku pula boleh online macam esok tak periksa! Heheheh.. Tadi ujian B.MELAYU, masa aku dah siap, aku baru perasan ada seorang insan dalam kelas aku buka phone, aku rasa dia tengok ..... .. sebelah dia pengawas dan aku juga pengawas, tapi kenapa aku just tengok je? Sebab tahun lepas aku kena bash sebab dorang fikir aku repot kat cikgu tentang dorang bawa benda2 yg tak sepatutnye dibawa ke sekolah.. Mentang2 aku sorang je pengawas dlm kelas tu.. -.-

Masih sakit hati sebenarmye sebab dorang tak minta maaf.. Teringat lagu I'm Sorry dari CN BLUE..
 

cn blue photo: C.N. Blue 0e02539f.jpg 

  cn blue photo: C.N. Blue 81afbcd9.png

Teruknya aku taknak maafkan dorang.. Hahahahah =,=


No comments:

Pecah kaca, pecah gelas,
sudah baca? Harap komen

Powered by Blogger.