Doodle Pertama Aku!

Saturday, March 16, 2013

















Takdelah lawa sangat pun Fisrt time kan buat, takdelah pakar sangat macam kak dyshasahhir ni.. jeleslah dengan hasil kreativiti akak tu.. T_T
Disebabkan tahun ni aku SPM, so aku takde masa nak tingkatkan lagi skil mencantikkan doodle atau ape2 jelah yg berkaitan dengan benda ni.. Sebenarnye aku benci SENI... aku tak pandai melukis.. Huhuhu.. aku jeles dengan orang yg pandai melukis ni.. Korang bertuah sebab tangan korang memang dilahirkan begitu..



Korang boleh tak tolong? Tolong klik ni.. Tengah berusaha nak kumpul duit beli novel kat Pesta Buku nanti.
Satu
Dua


Sayang korang .. Bye..

4 comments:

  1. cantek! *first doodle fifi nampak macam belalang je, terus give up :D*.. teruskan usaha k, last2 terer jugak nanti :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. cantik eh? thanks.. saya pun tengah mencuba lagi. heheh..

      Delete
  2. setiap orang berbeza,,tidak sama..Allah anugerahkan kepada hambanya berbeza keistimewaan supaya dunia ini warna warni dan kita saling berkongsi ilmu pengetahuan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks.. memang berbeza.. tapi kadang2 jeles jugak. hehehe ^_^

      Delete

Pecah kaca, pecah gelas,
sudah baca? Harap komen

Powered by Blogger.