Patut ke Kawan aku buat macam ni?

Friday, March 22, 2013
 

weyh, kawan A kata jangan buka twitter, nanti aku sakit hati.. mula2 memang aku taknak buka, tapi entah kenapa, aku nak buka juga!
aku buka akaun kawan B aku, aku tengok tweet dia.. memanglah sakit hati.. tak nak cakap dengan aku sampai mati? terasa weyh.. walaupun kau dah delete tweet tu..
lepastu aku msg lah dia.. tapi aku tak minta maaf lagi..
last2 kawan A call aku. time tu aku kat luar.. kat Mali's Corner.. banyak kut dia punye Char kuey teow!
kawan A aku ckp, kawan B suruh call die malam ni juga.. explain kenapa tak dpt pergi.. huhuhu, serioulsy aku ckp, aku agak ego dan tak pandai memujuk orang..
agak mengambil beberapa jam aku nak call die.. tarik nafas, hembus.. Fuhh.
Kawan A ckp, kalau tak explain kat kawan B malam ni juga, die nak malukan aku kut.. entahlah, aku tak dengar sangat sebb kedai tu bising..
Aku terkejut juga, dia nak malukan aku sebab tak beritahu die sendiri aku tak dapat pergi? kawan baik apa macam ni? Aku jenis susah nak ckp perkara benar kat orang lain.. SUSAH!
aku terfikir, kalau aku tak beritahu kau malam ni, aku teringin nak tengok kau malukan aku..
sanggup ke kau buat kat kwan kau yang dah lama kenal kau? sikap baik buruk kau aku dah kenal..
last2 aku minta maaf juga sbb nikan tahun terakhir.. oklah..
tapi, aku tak tahu kau nak maafkan aku atau tak.. bergantung kat kau lah..
This year, aku nak fokus kat SPM! aku dah kecewa dengan markah aku.. aku malas nak bergaduh walaupun aku bergaduh dengan sorang budak kelas aku ni...
Aku harap kau stop marah aku.

2 comments:

  1. Ya Allah . sedihnyaa . apa2puun , rendahkan la ego sedikit ye adik demi persahabatan . atleast, adik dah mintakmaaf . semoga hubungan berkekalan . bertemu dan berpisah kerana Allah

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe.. saya pun tengah cuba rendahkan ego tu.. thanks nadia

      Delete

Pecah kaca, pecah gelas,
sudah baca? Harap komen

Powered by Blogger.