HOME TIPS SKINCARE DRAMA DASHBOARD

Wednesday, 20 March 2013

Minggu depan? Yeay!!




 

gambar diambil dari sini
 
aha? nak tahu minggu depan ada apa?...
heheh, hari yang ramai orang tak sabar, terutamanya orang yg masih bawah umur.. Siapakah gerangan orang tu? .............

orang yang berumur 7-17 tahun!! yeay!
minggu dpn bersamaan 25/3/2013 adalah cuti sekolah! yahoo!!!!!!!!!!!!
siapa dah rancang nak pergi mana? tak kisahlah dalam atau luar negara.. Tapi lebih baik dlm negara.. lagi seronok! dapat juga memajukan sektor pelancongan negara..
aku pula tak rancang lagi.. Kawan ajak pergi Sunway Lagoon, tapi mahal sangat lah.. mana oden nak dapat duit sebanyak tu? kalau aku dah bekerja takpelah.. huhuhu.. duit untuk beli novel AinMaisarah pun tak kumpul lagi..

oklah, korang nak pergi mana waktu cuti ni? atau stay kat rumah je? bolehlah satu geng dengan aku..

No comments:

Post a Comment

Pecah kaca, pecah gelas,
sudah baca? Harap komen