HOME TIPS SKINCARE DRAMA DASHBOARD

Saturday, 16 March 2013

Dah jumpa!

http://cputeri2u.com/26-71-thickbox/bedak-ronasutra.jpg

Tadi, lepas habis jogging kat Lake Garden, singgah Tesco kejap.. Inilah kali kedua aku singgah Tesco... Hahah, besar juga Tesco ni.. Jakon kut aku ni.. Oklah, masa merayau-rayau kat dlm tu, terjumpa satu kedai ni.. Sebenarnye dah lama cari satu produk ni.. Nama dia

.................................................. Bedak Ronasutra ...........................................
aku baca kat majalah dan tengok orang pakai bedak ni, nampak cun je muka tu.. lagipun bedak ni guna bahan semula jadi, memang sesuailah dengan kulit aku yg sememangye sensitif.. Urgh.. -.-
Lepastu terjumpa pula produk D Herbs..
kawan aku sarankan aku pakai.. sebab produk ni elok.. buktinya? Kawan akulah.. Kulit dia dulu ada kesan jerawat.. banyak juga.. lepastu dia kata, kulit dia elok sebab pakai D Herbs ni.. Alamak, jeles lah pulak. Huhuhu..

 -Gambar ambil kat blog orang lain-
Tapi, tak jadi beli pula.. Takpe, lain masa, aku ( guna duit mak aku sebenanya ) akan beli.. Hehehe


 - gambar ambil kat blog orang lain-
ok, dalam Tesco tu ada kedai ni.. masa tu pukul 10.45 pagi.. belilah minuman ni.. teringat kat COOL BLOG ..  air kat sini sedap.. aku beli perisa kegemaran lah, chocolate.. Tapi, masa tu awal pagi, bubble tak siap lagi T_T

p/s : tadi nampak motor Vespa warna ungu! OMG cantik! tapi aku takde lesen lagi dan tak pandai bawa motor.. ^_^

No comments:

Post a Comment

Pecah kaca, pecah gelas,
sudah baca? Harap komen