HOME TIPS SKINCARE DRAMA DASHBOARD

Friday, 15 March 2013

Tak sabar nak pergi Pesta Buku Antarabangsa!

AinMaisarah Novelis - Kuala Lumpur, Malaysia     
                                                                  

Siapakah wanita di atas ni?? Teka sendiri.. Heheh
Ok, ok.. walupu  Pesta Buku ni start lambat lagi, iaitu 26 April 2013, tapi aku tak kisah! aku nak juga pergi.. tapi duit pun aku tak kumpul lagi.. Dalam minda, dah set nak beli novel apa.. Memang melebihi RM 200.. OMG, mana nak dpt duit? nak kumpul pun malas..hehehe, harapkn duit dari koperasi sekolah jelah.. -.-
itupun cikgu tak bagi2 lagi.. Sedihnye

Sekolah aku takde pun buat lawatan ke Pesta Buku Antarabangsa ni..Tahun lepas memang ada, tapi rasanya budak PSS je kut.. Tak adil T_T


 Harap2 aku dpt kumpul duit secepat yg mungkin.. Kawan aku pula ajak aku pergi Sunway Lagoon cuti ni -.- Haih, mana lah nk dpt duit? LOL 

2 comments:

  1. tak sabar jugaa nak pergi . nak beli gempakstarzz . hehhee . ada jodoh, bolehla jumpa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe, insyaAllah.. harap2 kita dpt berjumpa.. Hehehe.. =D

      Delete

Pecah kaca, pecah gelas,
sudah baca? Harap komen