Apa? aku ni asyik tukar saja

Wednesday, March 27, 2013



sebelum



  

selepas


Yang sebelum tu orang lain yg buatkan.. memang berpuas hati dengan hasil kerja adik comel tu.. Hehehe.. thanks =D

yang selepas tu pula, aku yang buat.. mungkin tak secantik mana.. tapi biarlah.. 
sebenarnye aku tak puas lagi tu, sebab doodle tu aku ambil dari blog monster doodle. kenapa aku guna doodle warna BIRU? Kenapa tak warna UNGU? Hihihi, sebab aku kan pengawas, kenalah guna warna biru.. ^_^
kalau boleh, satu hari nanti, kalau aku dah pakarlah, aku nak guna doodle yang dibuat oleh Nur Madihah sendiri. Barulah puas hati.. Bilalah masa tu akan tiba???
mungkin lepas habis SPM kut. 
btw, wish me luck utk spm nanti. Hehehe =D

No comments:

Pecah kaca, pecah gelas,
sudah baca? Harap komen

Powered by Blogger.