HOME TIPS SKINCARE DRAMA DASHBOARD

Saturday, 30 March 2013

Header asyik bertukar

Violet

Header sebelum

Header ni aku suka, tapi tetap tak puas hati.. XD


Violet

Header sekarang

Yang ni agak puas hati.. Lagi2 header dah terpisah dari body.. aku pun tak tahu macam mana dia boleh terpisah.. sebelum ni dah giveup nak pisahkan header. =D
Nanti nak cuba buat header guna doodle sendiri pula.. yang ni doodle orang lain.. =D

6 comments:

  1. Minat , kreatif.. boleh tukar kerap2kali.. hehe..
    yg penting simple ringan tak serabut laa...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe.. kalau serabut boleh memeningkan kepala orang yang tengok. XD

      Delete
  2. takpa tukar banyak kali pun. sy pun mcm tu jugak dulu..n now, sy dah puas hati dgn header yg sy bertungkus lumus nak bagi cantik..puas hati dah la katakan. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. wah! baguslah awak dah puas hatii.. =D
      Hehehe.. terjah blog awak =D

      Delete
  3. wahh..comey..rajinnyer dia tukar header :) ehhe.. akk punya x tukar2 un.. -_- ahha xD

    ReplyDelete

Pecah kaca, pecah gelas,
sudah baca? Harap komen