HOME TIPS SKINCARE DRAMA DASHBOARD

Sunday, 13 April 2014

Hantu Air

Ok, sorry ye.. Madi taknak letak gambar hantu kat sini sebab tak tahu pun hantu air tu macam mana..
Kalau korang tanya Madi nak tengokke hantu tu? Jawapannya TIDAK..

Korang pernah kena tak bila peha macam ada lebam2? Sakit pula tu..
Madi ingat tu kesan kena tumbuk ke, jatuh ke and bla bla bla..
Tapi Madi tak pernah jatuh or tumbuk pun..

Bila tunjuk kat mak tadi, "Oh, tu kerja hantu air sebab suka mandi senja.."
Memang betul pun suka mandi senja sebab balik kerja pukul 7 lebih. Nak dekat maghrib..
Huaaa, sakit kut kaki ku ini..  :(

8 comments:

  1. Ish, selalu jugak kena cemni. pelik jugak sbb takde jatuh takde ape tetiba ada. haih. kena beware ni

    ReplyDelete
  2. hahaha...tapi sy pernah jugak dgr ade org kate mcm tu...jin suke katenya...tapi xtawlah..haha

    ReplyDelete
  3. nasib baik awk x taruh pic hantu here hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha, saya pun taknak letak gambar hantu :)

      Delete
  4. Uih.. Saya pun fikir dua tiga kali tadi tu nak mandi senja ke idak.. Senja2 memang tak elok lah ada dalam bilik air atau di luar rumah...

    ReplyDelete
  5. ohh.. hantu air ke penyebab nya? hm.. ni licha pun baru tau. cuma sebelum ini ustaz memang ckp jangan mandi senja takpun kalau tak pakai apa2

    ReplyDelete

Pecah kaca, pecah gelas,
sudah baca? Harap komen