HOME TIPS SKINCARE DRAMA DASHBOARD

Saturday, 17 May 2014

Isteri2 Asyraf Muslim



Selepas mereka bertiga dilihat bahagia bersama ketika menyambut kelahiran anak sulung Ashraf yang dilahirkan oleh Sakinah, kini rupanya hubungan mereka masih terus baik apabila isteri keduanya sendiri telah memuat naik gambar dalam Instagram yang difahamkan telah dihantar dan dikongsi oleh Dayana yang kini sedang berkhemah.
Baguslah kalau dorang dah berbaik. Semoga rumah tangga Ashraf Muslim dengan isteri2 nya kekal hingga ke jannah. ^_^


Kalau Madi, Madi tak sanggup diduakan. Kawan cakap,  "kalau nak kahwin lain, ceraikan aku."

6 comments:

  1. Awak ditag dalam entry ni - http://sharifahamarina.blogspot.com/2014/05/the-liebster-award.html

    ReplyDelete
  2. bagusla diorang dah berbaik..hebat gak la, kalau Fifi serius tak sanggup langsung :D

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah. Insha'Allah, semoga mereka merasa kemanisan bermadu dalam rumah tangga. Proud on them :)

    ReplyDelete
  4. Moga hubungan mereka kekal bahagia... Amin.:)

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah.. Dayana memang tabah..

    Kalau saya, saya pun tak sanggup. Huih berkongsi tu.. >.<

    ReplyDelete
  6. alhamdulillah lega dengar dah berbaik... :) harap2 kekal bahagia bersama2 aamiin..

    ReplyDelete

Pecah kaca, pecah gelas,
sudah baca? Harap komen