Hilangkan kesan calar kereta

FIX IT PRO


Image result for fix it pro before after
Anda mempunyai masalah kesan calar pada kenderaan???
Kereta calar kena khianat? Kena toreh dengan duit syiling? Bergesel ketika parking?? DLL
Kenapa anda perlu berbelanja ratusan ringit untuk memperbaiki kesan calar di kenderaan anda?
Kini tidak lagi, dengan adanya PEN MAGIK -
dari Simoniz dapat menghilangkan kesan calar tersebut dalam sekelip mata dengan cara penggunaan yang mudah!!
Features:
Tidak mengandungi Toxic
Bersifat kekal
Water Resistant
Odorless
Berkesan ke atas semua jenis warna kenderaan
UV Sunlight activated
Wang Jimat!
SPARE TIP INCLUDED
Package :
1 x Fix it Pro Pen
2 x Spare Tips

Image result for FIX IT PRO
PERHATIAN : Pen ini tidak mampu menghilangkan kesan calar yang dalam dan teruk (nampak cat hitam)



Sebab saya dah stop jual, korang boleh cari kat LAZADA Malaysia. Just search FIX IT PRO

13 comments:

  1. Eh yang akak nak beli pen ni? Whatapps kt no tu ek?

    ReplyDelete
  2. wow jimat duit skit. tak perlu cat satu bahagian yang tak tercalar kan?

    ReplyDelete
  3. Menarik..Thanks Dihah...

    ReplyDelete
  4. mcm oernah nampak benda ni dulu tapi tang mana ar? hurrmmmm... anyway nice.. nanti kalau ada reta baru nak beli XDD ahaha

    ReplyDelete
  5. Mcm mna nk beli nih?? Nombor yg tertera tu mcm dh xguna je..adehh acano ni..please...siyez nk beli

    ReplyDelete

Pecah kaca, pecah gelas,
sudah baca? Harap komen

Powered by Blogger.