HOME TIPS SKINCARE DRAMA DASHBOARD

Wednesday, 18 September 2013

Sponsor Penipu!!

Dalam minggu ni, aku baru cek satu GA ni..
Aku menang dan dapat topup.
Aku pm sponsor ni kat fb.. Mula2 dia layan juga..
Tapi laa2, dia tak layan pun.. Buka balik fb tadi, dia deactive kan akaun dia..
Ngeh.. -_-
Baik tak payah jadi sponsor.. Huh..
Muka dah lawa, berhijab, tapi perangai, adoyai..
Dah dua kali terkena..

6 comments:

  1. biasalah tuh. hda pon ade jugak terkena sekali. last2. penganjur terpaksa responsible. kesian penganjur.

    ReplyDelete
  2. sape sis? takut terkena pulak nanti :c

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum madiha. huhu . ada jugak rupanya . :3

    ReplyDelete
  4. LOL...byk kali dh dgr cite gini..pasal tu selalu kak sally sponsor GA sendiri..hehehe...nway, anggap la bukan rezeki madihah ye :)

    ReplyDelete
  5. saya pon pernah kena..topup jugak..mula2 mcg dye bls pastu buat dekk je..dah berbulan2 dah..harap je pakai tudung labuh cecah lantai slalu pos pasal agama kt fb tp penipu..huhh..teremoo plakk..huhu.. iman bukn terletak pd pakaian. ;)

    ReplyDelete

Pecah kaca, pecah gelas,
sudah baca? Harap komen