HOME TIPS SKINCARE DRAMA DASHBOARD

Tuesday, 2 April 2013

Alangkah indahnya kalau dapat menjejak kaki ke Mekah!



 Kadang2 aku rasa cemburu dekat kawan2 aku atau orang yang lebih muda dari aku atau sebaya dah dapat pergi Mekah..
Takpelah, lagi pun aku pun masih tak mampu lagi nak pergi tempat yang mulia ni..
satu hari nanti, kalau aku dah dapat menjejakkan kaki ke Mekah, aku akan rasa gembira yang teramat.. Aku juga nak beli kurma, kismis dan sebagainye banyak2.. Boleh bagi kat kawan2, sepupu..

 

yang ni gambar Makkah, Madinah Paling Terang Dari Angkasa Lepas..
menakjubkan bukan? Lagipun kota  Mekah  adalah  pusat dari planet Bumi
Tapi, aku tak suka dorang bina apa tu? menara jam berhampiran Mekah kan? Bagi aku, tak perlulah benda tu.. Lagipun ramai yang cakap, itu petanda kiamat semakin menghampiri. 

 


Seronok kan kalau dapat pergi ke Mekah?
 

1 comment:

Pecah kaca, pecah gelas,
sudah baca? Harap komen