HOME TIPS SKINCARE DRAMA DASHBOARD

Sunday, 17 February 2013

Novel Cinta Sedingin Mint Best!!

 

Aku beli novel ni semalam, tengok tajuk, sinopsis, gambar, macam best je.. Mula2 tengok juga novel lain, pelakon Cinta & Mr.G karya Anabella.. Bajet takde, novel yang ni pun mak aku yang tiba2 kasi aku beli.. Hehehehe.. Ok, back to the topic, cerita ni mengisakan tentang :
 Sinopsis

Heheheh, baca jgn tak baca! Moziila buat hal, mozilla tak kasi nak copy sinopsis novel ni.. T_T
Aku suka watak dalam cerita ni! Halifie yang ada banyak scandal dengan ramai wanita, Cartaz yang digelar sombong oleh Halifie.. Sweet sangat!! Belilah novel ni WAHAI PEMINAT TEGAR NOVEL CINTA.. Hehehe, ini bukannya memaksa, tapi menyuruh saja.. Gurau jelah.. =D


No comments:

Post a Comment

Pecah kaca, pecah gelas,
sudah baca? Harap komen