HOME TIPS SKINCARE DRAMA DASHBOARD

Sunday, 17 February 2013

Kerja Sekolah Tak Siap!

Selamat hari ahad.. -,-

 

Klik sini--> Terima kasih
 Aku suka kucing, so, jangan buli kucing comel ni faham??[comel mcm aku blog aku tak?] hehehehe
Berbalik pd topik, huhuhuhuh, walaupun cuti seminggu, aku tak dpt nak siapkan kerja sekolah aku, terutamanye kimia!! Report cikgu suruh hantar hari jumaat sebelum cuti, tapi aku tak hantar.. aku rasa rmi lagi yang tak hantar! Tapi aku pengawas, huhuhuh.. buat malu pengawas je tak siap kerja.. Kan dah cikgu ambil nama siapa tak hantar report!! Lepastu cikgu suruh siapkan bab satu buku peka! OMG, pengsan sekejap.. Lepastu nanti ada perlwanan kawad, aku Renjer Puteri~ cuak kut.. Wish me luck, darling!

P/S : Nama kucing ni Shironeko yg bermaksud kucing putih

No comments:

Post a Comment

Pecah kaca, pecah gelas,
sudah baca? Harap komen