HOME TIPS SKINCARE DRAMA DASHBOARD

Tuesday, 22 January 2013

Segmen Haiwan Kegemaran Saya



Haiwan yang paling aku suka mestilah KUCING!! Aku suka kucing sebab haiwan ni comel, manja, aku boleh luahkan perasaan aku kat dia walaupun kucing aku tak faham apa aku cakap.. =P
Kucing juga boleh buat aku happy walaupun dia selalu buang air kecil/besar dalam rumah.. kucing juga adalah kawan baik aku selama-lamanya! dalam rumah aku ni pun ada banyak kucing yang comel2 macam tuannya! XD Rasulullah pun suka kucing kan? AMARAN KERAS : JANGAN BULI HAIWAN!!
One day, aku nak buka pusat penjagaan kucing untuk kucing terbiar! Doakan aku berjaya ya? terima kasih..

kawan yang aku nak tag :

2 comments:

  1. awak.. Sy minta maaf sangat.. Segmen ni dibatalkan kerana tiada sambutan.. Sekali lagi saya minta maaf .. Harap maklum :-(

    ReplyDelete

Pecah kaca, pecah gelas,
sudah baca? Harap komen