HOME TIPS SKINCARE DRAMA DASHBOARD

Wednesday, 23 January 2013

Pembedahan Katak Berjaya

Semalam, kelas aku 5C, buat pembedahan katak! tapi, satu kumpulan je yang bawak katak.. Katak tu besar, maklumlah beli kat kedai Cina.. Kitorang bedah sebab nak tengok jantung, perut dia dan sebagainye.. Disebabkan aku tak bawak kamera ke sekolah tadi, jadi aku pun ambik gambar kawan aku kat kelas sebelah.. =D Jangan termuntah pula eh???


   



Mase2 mula2 nak bedah tu memang geli!! But, lama2, dah ok sikit.. =D


2 comments:

  1. Akak, mesti seronok kan? Waaaaa, lyana memang ada cita2 nak jadi doktor tapi bukan surgeon lah! Tapi, apa salahnya bedah2. Seronokk! :D Tak sabar

    ReplyDelete
  2. Memang seronok! Tunggulah tahun depan utk buat experiment ni =D Good luck

    ReplyDelete

Pecah kaca, pecah gelas,
sudah baca? Harap komen