HOME TIPS SKINCARE DRAMA DASHBOARD

Monday, 4 November 2013

Dapat Tengok Bunga Api Percuma



Masih belum terlambat lagi kan?
Saya nak mengucapkan Selamat Hari Deepavali kepada kaum India di Malaysia..
Saya pun seronok juga masa Hari Deepavali ni..
Seronok bukan sebab dapat baju baru, makanan ataupun cuti,
tapi sebab dapat tengok bunga api percuma secara live!!
Banyak kali kut dapat tengok dalam masa 3 hari ni. Heheheh ;)
Kawasan rumah siapa dapat dengar bunyi mercun ataupun dapat tengok bunga api macam saya ni??
Walaupun agak bising bunyi mercun ni, tapi kita terimalah seadanya..
Apa orang kata? Bertolak ansur lah kan.
Setiap musim perayaan pun memang ada mercun kan??
Tak sah lah raya tanpa mercun..
Tak kira ler Hari Raya Aidilfitri ke, Hari Raya Cina ataupun Hari Raya Deepavali..

Btw, saya juga nak mengucapkan Salam Maal Hijrah kepada umat Islam di seluruh dunia dan awak juga yang sedang baca entry ni..
Tahniah sebab berjaya buka mata awak untuk baca entry saya ni..
Terima kasih, xie xie, gomawo ;)
- 143 -
Nombor apa kat atas ni??
Carilah sendiri!! Bye~

Rabu ni saya SPM, doakan saya ye.
Buat solat hajat untuk saya juga kalau ada masa..
Jasamu amat dihargai! <3

1 comment:

Pecah kaca, pecah gelas,
sudah baca? Harap komen