HOME TIPS SKINCARE DRAMA DASHBOARD

Saturday, 29 June 2013

Sehari Bersama Anak-anak Yatim



Tujuan datang ke rumah anak2 yatim adalah untuk buat amal kebajikan dan merapatkan silaturrahim..
Umur anak2 yatim ni antara 3-17 tahun..
Tapi, kitorang pergi bahagian asrama perempuan..
Mula2 angkat barang dari bonet bas.. Seriously, banyak betu pakaian kitorang kena angkat. bonet bas pun tak muat nak letak pakaian2 tu.. Hohoho
Lepastu, cikgu hulurkan duit kat pengurus rumah anak2 yatim tu.
Lepas dah habis, kitorang berkenalan dengan dorang.
Tapi, hampir separuh dari anak2 yatim ni kena pergi rumah Tan Sri..
So, tinggal 4-7 orang je tinggal.. Tak dapat nak main sukaneka.. Kitorang dah sediakan hamperuntuksetiap pemenang.. Huhuhu                                                                                       
Tapi, takpelah, kitorang datang sebab nak beramal kerana Allah
   
    
 


 

No comments:

Post a Comment

Pecah kaca, pecah gelas,
sudah baca? Harap komen