HOME TIPS SKINCARE DRAMA DASHBOARD

Sunday, 16 June 2013

Padah keluar waktu malam

Ok, sekarang ni baru terjadi pada aku..
aku nak keluar print malam ni. print add math.
mak aku kata jangan keluar waktu malam sorang2. suruh ayah aku hantar..
dah lama sangat aku tunggu, aku keluar sorang je naik basikal..
masa sampai satu jalan tu.. aku lepaskan tangan kiri aku nak pegang handle sebelah kanan..
ambik kau, aku terjatuh.. sakit lah.. aku terus bangun.. habis basikal aku. aku kena angkat... lenguh tangan aku..sampai rumah, aku ambil basikal adik aku,pergi balik kedai ni..
tangan aku berdarah dengan kaki.. tapi aku biarkan dulu..
add math kena hantar esok!!!
lupakan kesakitan..
kesian basikal aku dan kesian aku juga.
inilah padahnya bila tak dengar cakap mak =(

p/s : dapat guna interner secara percuma kat kedai buku ni sebab dia kata promotion =D

2 comments:

  1. huhu..kesiannya..jatuh basikal.. hehe..lain kali dengar cakap mak ye.. ^^

    ReplyDelete
  2. haaa tu laa. dengaq mak cakap tu, kata-kata mak mmg ajaib :D

    ReplyDelete

Pecah kaca, pecah gelas,
sudah baca? Harap komen