HOME TIPS SKINCARE DRAMA DASHBOARD

Friday, 5 July 2013

Hari ini ada Hari Kantin Di Semerbak!

OK, tengok tajuk pun sudah tahu kan? Aku belum mandi lagi nak pergi hari kantin kat sekolah aku.
Perut dah berbunyi ni! =_=
Tak tahu pukul berapa nak pergi.
Tapi yang penting, aku nak beli  makanan dan minuman sampai pecah perut! hahahahahahahaha xD
nanti ada wayang, tapi aku malas nak pergi, habis duit aku nak beli makanan.. -_-
Harap2lah ada game nanti. AKu nak main.
macam tahun lepas, ada rumah hantu.. tahun ini, tak tahulah..
erghh, perut aku lapar.. ='(
aku tamatkan entry kali ini dengan perasaan yang tak sabar nak pergi sekolah .. dan juga dengan perut aku yang lapar ni~

No comments:

Post a Comment

Pecah kaca, pecah gelas,
sudah baca? Harap komen