HOME TIPS SKINCARE DRAMA DASHBOARD

Saturday, 31 August 2013

Restoran Makanan Guna 'SESUATU' Untuk Dapat Untung

Cerita 1
Ianya cerita benar. Aku ingatkan dalam movie saja ada benda macam ni..
Rupanya dunia realiti pun ada.
Tadi dalam kereta, mak aku cerita kedai yang kitorang satu family pergi makan guna SESUATU!!
Pakcik aku ternampak kat dapur kedai tu..
Seriously, kitorang taknak pergi dah.
Abang aku dan kawan2 dia selalu lepak situ..
Sebab tulah kedai tu ramai orang datang walaupun takdelah sedap sangat.
Pakcik aku memang dia boleh nampak benda2 ni.
Abang aku dgn kawan2 dia yang belajar silat pun boleh nampak.

Cerita 2
Lagi satu selepas satu family habis jiging waktu pagi.. Kat Lake Garden.
Pergi kedai yang ada berdekatan kat situ. Tapi nasib baik kitorang tak makan makanan yang guna SESUATU tu.. Kitorang makan makanan lain..
Nak tahu apa orang tu guna? .....
Hehehehe, rahsia..
Sebab ramai orang dah tahu, orang tak beli dah makanan dia..

3 comments:

  1. so , hati hati bila makan kat luar

    ReplyDelete
  2. Biasala zaman sekarang xpelik sangat. Guna benda makhluk halus dalam perniagaan dan merosakkan rumah tangga org tu dia biasa.

    ReplyDelete
  3. Kena berwaspada kalau nak makan kat luar. apa pun yang kat rumah lah yg terbaik :)

    Minta tolong jawab survey kat sini Terima kasih :)

    ReplyDelete

Pecah kaca, pecah gelas,
sudah baca? Harap komen