HOME TIPS SKINCARE DRAMA DASHBOARD

Monday, 5 January 2015

Scrub Bibir

Kebanyakan wanita mahukan bibir yang mungil, merah dan sihat. Tapi macam mana nak buat semua tu? Bibir hitam, tapi nak pulihkan balik bibir tu. Hari ni, Madi nak perkenalkan kat korang produk popular ni,
nama dia SCRUB BIBIR.


Macam tula bentuk dia. Lips scrub ni banyak perisa yang dijual. Madi punya perisa mocha. Rasa dia sedap sampai rasa nak makan je. Hahahahaha. Kalau tertelan takpe sebab benda tu dibuat dari bahan2 yang halal.


Kalau nak jimat duit, boleh buat sendiri.

Bahan
  1. Minyak zaitun
  2. Gula
  3. Madu
  4. Perisa yang korang suka
Cara nak buat

    1.  Campur semua bahan2 tu dalam mangkuk. Perisa tu letak akhir sekali.
    2.  Kacau 
    3.  Siap. Boleh dah scrub bibir korang tu.



No comments:

Post a Comment

Pecah kaca, pecah gelas,
sudah baca? Harap komen