Iron Man 3 menarik!

Wednesday, May 01, 2013


Mula2 masa abang aku yang kerja kat TGV KLCC tolong dapatkan voucher tiket.. memang seronoklah! dapat duduk atas kerusi yang luas dan popcorn mahal yang dpt harga murah.. Thanks kat abang aku.. XD
Sebelum ni duduk kat kerusi biasa je.. Kat Wangsa Walk tempat tengok wayang paling best lah.. sebab dia luas..
Sampai kat WW pukul 10.30 pg, bila sampai kat tingkat wayang tu, massyaAllah, ramainye orang.. aku beratur nak dekat sejam lebih.. =( letihnye.. tapi hasilnye berbaloi!

Oklah, dulu memang tak minat Iron Man sebab nampak membosankan.. Tapi bila tengok yg ke 3 ni, memang memuakan hati.. =D
Dan kelakar juga..
Ending cerita ni, dia dah tak jadi IRON MAN..
habis rumah lelaki ni kena serang.. syok habis!!

3 comments:

  1. Salam ;)

    Tengok hari ni ek? Ezzatie pun baru tengok hari ni ngan family dekat WW gak. pukul 11pagi.

    Menariklah Iron Man 3 ni kalau nak compare ngan Iron Man 2.

    ReplyDelete
  2. ye ke? panjang tak barisan? saya sampai pukul 10.30 pg, tp tengok pukul 1.40 pm XD
    Mesti ada terserampak kita berdua ni =D

    ReplyDelete
  3. ramai blogger cakp irin man 3 bestt... :) saya un xtgk lagi iron man 1.. hek3.. nnti nak tngok la.. :) sbb ramai y kata best!!

    ReplyDelete

Pecah kaca, pecah gelas,
sudah baca? Harap komen

Powered by Blogger.