Tadi takde elektrik

Thursday, November 07, 2013

Huhuhuhu,sedih betullah! Elok2 tengah main game Counter Strike, ttiba2 elektrik terputus.
Terkejut aku sebab lampu tepi jalan ni pun tak berfungsi juga!
Aku ingatkan jalan rumah aku je takde elektrik, rupanya jalan belakang, jalan depan punya depan pun takde elektrik juga..
Yeay yeay! tidur tanpa kipas dan lampu.. XD
Selalunyakan TNB dating lambat..
Tapi kali ni takde pulak..
Dalam pukul 10.40 pm tadi, elektrik dah ada balik.
Aku yang sedap tidur kat atas lantai ni, terkejut sebab budak2 jerit dah ada lampu..
Hahaha, aku apa lagi, bangun dengan mata merah, pergi cuci muka dan minum air.
Ingatkan nak sambung tidur, tapi pergi online pula!
Inilah yang dinamakan KUASA BLOG!!
Esok pun takde exam, except ada kelas BIO je...
Tak sabarnya nak habis SPM.
Aku nak buat macam2 antaranya :
   # Khatam al-Quran
   # Belajar bawa motor
  # Belajar bawa kereta
  # Cari kerja
  # Online blog tiap2 hari (kalau ada masa ler)
 




2 comments:

  1. wah banyaknya benda nak dibuat lepas SPM ya. yg khatam al quran tu bagus. hihi. apa2 pun good luck untuk SPM ya. :)

    ReplyDelete
  2. bgus impian awk utk khatam al quran ;) insya allah dipermudahkan

    ReplyDelete

Pecah kaca, pecah gelas,
sudah baca? Harap komen

Powered by Blogger.