HOME TIPS SKINCARE DRAMA DASHBOARD

Tuesday, 27 May 2014

Nenek si bongkok tiga

Siapa pernah main permainan ni masa kecil2 dulu????????
Mestilah semua pernah. Kalau tak pernah, nampak benar menipunya, -_-


Kalau kita salah teka, kita jadi nenek lagi.
Gambar : SUMBER

Dah besar ni, malu pula nak main. =P

Lirik Nenek Si Bongkok Tiga :
Nenek, Nenek,Si Bongkok Tiga.
Siang Mengantuk,Malam Berjaga.
Mencari Cucu Dimana Ada.
Nenek Ku Kahwin Dengan Anak Raja.

Cucu, CucuTak Dapat Lari.
Nenek Tua Banyak Sakti.
Sekarang Nenek Nak Cari Ganti.

Siapa Kena,Dia Yang Jadi



8 comments:

  1. msih ingat lagi dulu kepala terhantuk kat meja gara2 main ni. :3

    ReplyDelete
  2. Zumal pernah main masa PJ sekolah rendah dulu :))

    ReplyDelete
  3. Pernahhhh..comel aje kan bila teringat balik..

    ReplyDelete
  4. ahaha best main benda nih tapi kalau nak main time besar2 nih tambah2 kalau campur laki puan.. mmg tak lah, karang adalah tangan2 pelik yang ke sini ke sana sbb nak teka yg tuh sape ahahaha XDD

    kalau main ngan family takpe ahahahaha XDD

    lupa lak.. tgokkan crita Musang Berjanggut, diaorang besar2 pun main lagi nenek2 nih XDD hehe comel je

    ReplyDelete

Pecah kaca, pecah gelas,
sudah baca? Harap komen