Pemenang random 1st Mini GA by Madihah

Wednesday, March 26, 2014
Top referral pilih hadiah: 
  • Mistine egg mask
  • Mistine White Spa Swiss Gold Serum Lotion 


Mistine Richy Orange/ Strawberry Body Scrub 
 

Mistine Cat Eyes Stardust Eyeliner 2 in 1 

 Topup rm5

Tarikh akhir bagi maklumat korang malam jumaat ni ye. Nak selesaikan cepat.
Kalau takde maklmum balas, saya cari pemenang lain

Nama :
Alamat :
No phone :
Link :
Hadiah :

Topup :
No fon (maxis/digi/celcom):
Link :


Nak beli barang jenama Mistine?

kalau iklan nuffnang tu bukan CHURPCHURP, boleh tolong klik. Heheh

InsyaAllah, kalau ada rezeki lebih, saya buat GA hadiah mistine lagi. Maybe lebih banyak hadiah.. ^_^

5 comments:

  1. tahniah bagi yg menang..xde rezeki disini..nnti buat la GA lagi k..hehe

    ReplyDelete
  2. Nama :nornazliana bt ab razak
    Alamat :sekolah kebangsaan lumut jln iskandar shah 32200 lumut perak
    No phone :0196692029
    Link :http://adna2029.blogspot.com/2014/03/1st-mini-ga-by-madihah.html
    maaf lambat saya balik cuti seminggu kat kampung..line internet xder..
    Hadiah :Mistine White Spa Swiss Gold Serum Lotion -1

    Topup :
    No fon (maxis/digi/celcom):
    Link :

    ReplyDelete
  3. maaf yer hadiahnyer
    Mistine Cat Eyes Stardust Eyeliner 2 in 1
    thnq so much kalau rezeki saya lah..nnt ada buat ga bgtaw saya k..

    ReplyDelete
  4. maaf yer sis comel kat facebook awk xdpt nk hntar msg la..cini ok kan..sori

    ReplyDelete

Pecah kaca, pecah gelas,
sudah baca? Harap komen

Powered by Blogger.